/
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

سقوط 6 میلیون تومانی شاهین در بازار امروز

ارزیابی بازار نشان ‌دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها هم مانند پرطرفدارهای ایران خودرو با افت قیمت راهی بازار شدند.
کد خبر : ۵۶۲۱۶

نبض نفت-افت قیمت خودرو در بازار امروز در حالی ثبت شد که روز گذشته شاهد رشد قیمت در میان محصولات سایپا بودیم، روندی که امروز تغییر کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز سایپایی‌ها با افت یک تا 6 میلیون تومان راهی بازار شدند و با توجه به رصد بازار می‌توان گفت بیشترین افت قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو افتی 6 میلیونی را تجربه کرد، امروز «تیبا2» هم با کاهش 4 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند. در میان سایپایی ها امروز «شاهین» در بازار 574 میلیون تومانی شد و افتی 6 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم با با کاهش یک میلیونی راهی بازار شدند با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و  «کوییک معمولی» هم با قیمت 341 میلیون تومان راهی بازار شد.

 از سوی دیگر ارزیابی‌ها بازار از افت 2 میلیونی «تیبا صندوقدار» حکایت دارد این خودرو امروز در بازار 332 میلیونی قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 340 میلیون تومان قیمت خورد و افت 4 میلیونی را ثبت کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز در بازار 333 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی یک میلیونی داشت.

منبع:اقتصاد نیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر