/
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

خط و نشان جامعه کارگری برای حامیان شرکت‌های پیمانکاری در انتخابات مجلس

امیری پارسا که از فعالان جامعه کارگری است گفت جامعه کارگری به کاندیداهایی رای می‌دهد که حق و حقوق پایمال شده کارگران طی 30 سال گذشته را جبران کند.
کد خبر : ۵۶۳۳۱

به گزارش نبض نفت فریدون امیری پارسا که از فعالان جامعه کارگری است با ارسال متن زیر به این رسانه تاکید کرده که جامعه کارگری در انتخابات اسفند 1402 از کاندیداهایی حمایت می‌کند که حقوق پایمال شده کارگران طی 30 سال گذشته را جبران کند و حذف شرکت‌های پیمانکاری مهمترین خواسته این قشر به شمار می‌رود.

متن کامل یادداشت ارسالی فریدون امیری پارسا به شرح زیر است:

ما کارگران به کسی رای می‌دهیم که حق و حقوق سی ساله ما را به خاطر ایجاد شرکت‌های برده‌داری ‌و خرید و فروش کارگران به صورت سالانه، با نظارت دولت‌های وقت را از کسانی که تبصره دو ماده هفت قانون کار را دور زدند بگیرند.

متاسفانه به خاطر سادگی کارگر و نبود رسانه‌های طرفدار کارگری، مشاغل دائمی را موقت جلوه دادند تا بتوانند از این قشر سوء استفاده کنند. به افرادی رای میدهیم که حق کارگر را شرکت‌های پیمانکاری بگیرند و عاملان این وضعیت را محاکمه کنند.

هر کاندیدایی که می‌تواند حقوق نود درصد مردم که کارگر و اقشار ضعیف جامعه بوده را بعد از حدود سی سال احیا کند و عقب‌ماندگی مزدی ما کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری را جبران کند روی سرما جا دارد.

 

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر