/
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
فریدون امیری پارسا از فعالان کارگری در یک یادداشت تاکید کرد:

کارگران در زمین پیمانکاران بازی نکنند

امیری پارسا از فعالان کارگری از کارگران خواست در زمین پیمانکاران و بی‌دردانی که خواسته آنها فقط چپاول ثروت ملت است بازی نکنند.
..
کد خبر : ۵۷۱۹۹

فریدون امیری پارسا از فعالان کارگری با ارسال متنی به پایگاه خبری نبض نفت ضمن گلایه از بلاتکلیفی طرح ساماندهی کارکنان دولت، از لابی شدید پیمانکاران و فشار بر کمیسیون‌های تخصصی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و مجلس خبر داد که اجازه نمی‌دهند طرح ساماندهی کارکنان دولت به نتیجه برسد.

متن کامل یادداشت فریدون امیری پارسا به شرح زیر است:

واسطه‌گران و ثروتمندان ضد کارگری بی‌درد و پیمانکاران تامین نیروی انسانی، به خاطر خواسته معقول ما کارگران و امتیازگیری از کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیگر کمیسیون‌ها در شورای نگهبان ومجلس، موج ضد کارگری را فرماندهی و هدایت کردند. اگر کارشناسان طرح واقعا اطلاعات جامع و کافی از مزایای بی پایان حذف واسطه داشتند الان طرح ساماندهی نیروهای شرکتی را اجرا و مناقصات غیرقانونی خرید و فروش نیروی کار مستمر و دائم را برداشته بودند. گروهی از پیمانکاران در کمیسیون‌های تخصصی مجمع تشخصی مصلحت نظام نفوذ کرده و جلوی ساماندهی کارگران در مشاغل مستمر و دائمی که بیش از ده تا بیست سال سابقه مستمر کار دارند را گرفته‌اند کارگرانی که توسط این برده‌داران(شرکت‌های پیمانکاری) استعمار شده‌اند.

ما فعالان کارگری مردم عزیز و کارگران زحمتکش را از نقشه‌های بی‌دردان مطلع کردیم و هوشیارشان نمودیم تا با کسانی که هدفشان زیرکشیدن کارگران و قشر متوسط به پایین است همراه نشوند و در زمین بی‌دردانی که خواسته آنها فقط چپاول ثروت ملت است بازی نکنند و بدانند این گروه واسطه‌گران هیچ گفتمان سیاسی، نظامی، اقتصادی و امنیتی برای کشور به غیر از بدبختی و برگرداندن وضعیت مملکت به شصت سال پیش ندارند.

لازم است تاکید کنم به خاطر این موضوع بارها و بارها تهدید شده‌ام. می‌دانم به خاطر این گفتمان و طرز تفکر باز هم  تهدید خواهم شد ولی واقعا دیگر کارکردن با خفت و بردگی آنهم با وکالت وکیلی که نه قبولش دارم، نه وی را به رسمیت می‌شناسم، نه برایم مهم است و نه بهرهوری خوبی خواهم داشت  برایم مهم نیست.

تا دنیا دنیاست حق و حقوق خودم و همکارانم را به دولت‌ها نمی‌بخشم. اگر به آخرت ایمان دارند مطمئن باشند همانطور که بیش از ده سال است فریاد می‌زنیم و نمی‌خواهیم واسطه‌ای به عنوان وکیل بین ما و کارفرمای اصلی باشد درآن دنیا هم یقه آنها را خواهم گرفت.

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر