/
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

گردهمایی کارکنان ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با موضوع حذف شرکت‌های پیمانکاری

تعداد زیادی از کارکنان ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان در حاشیه برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه اقدام به برپایی یک گردهمایی کردند که پیام و خواسته اصلی آنها حذف شرکت‌های پیمانکاری و نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت بود.
کد خبر : ۵۷۳۸۰

گردهمایی کارکنان ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با موضوع حذف شرکت‌های پیمانکاریگردهمایی کارکنان ارکان ثالث پالایشگاه آبادان با موضوع حذف شرکت‌های پیمانکاریبه گزارش نبض نفت تعداد زیادی از کارکنان ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان روز گذشته(21 مهر 1402) با حضور در نماز جمعه اقدام به برپایی یک گردهمایی کردند و خواسته اصلی آنها حذف شرکت‌های پیمانکاری بود.

در این گردهمایی کارکنان ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان بنرهایی در رابطه با مطالبات خود از دولت و وزارت نفت در دست داشتند.

مطالبه اصلی کارگران ارکان ثالث از دولت عمل به وعده رییس‌جمهور مبنی بر حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیروی انسانی بود که بارها در مناظرات انتخاباتی و مناسبت‌های مختلف توسط شخص رییس‌جمهور مطرح شده است. متأسفانه در حالی که سومین سال از عمر دولت سپری میشود این وعده هنوز عملی نشده است.

پالایشگاه آبادان را خصوصی و سهام آن را به کارگران واگذار کنید

مطالبه دیگر این کارکنان ارکان ثالث شرکت پالایش نفت آبادان تعیین تکلیف خصوصی‌سازی این پالایشگاه است که دولت نتوانسته آن را عملی کند.

موضوع طبقه‌بندی مشاغل نیز از دیگر مطالبات تجمع‌کنندگان از وزارت نفت بود. در خصوص مطالبات از وزارت نفت موضوع اصلی ابلاغ اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان ارکان ثالث و محاسبه آن از ابتدای سال ۱۴۰۲ است. اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل حدود دو سال است که در پیج و خم اداری مانده و نارضایتی را برای کارکنان ارکان ثالث به وجود آورده است.

مطالبه بعدی از وزارت نفت اعطای وام کم بهره به کارگران ارکان ثالث است. عضویت کارکنان ارکان ثالث در تعاونی مسکن کارکنان وزارت نفت از دیگر خواسته آنها عنوان شد.

یکی از بنرهای جالبی که در دست کارگران پالایشگاه آبادان خودنمایی میکرد یکی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت بود که کنایه به وعده حذف شرکت‌های پیمانکاری توسط رییس جمهور محترم بود که تاکنون عملی نشده است. متن جمله این بود: «آنچه را وعده بدهید می‌دانید می‌توانید انجام بدهید و حتماً انجام دهید».

تاکید امام جمعه آبادان بر نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه محترم شهرستان آبادان نیز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان دولت که در مجلس تصویب شده از دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست با رفع هرچه سریعتر ایرادات طرح و تأیید آن دل کارگران و ملت را شاد کنند.
در انتهای نماز جمعه، کارکنان ارکان ثالث همراه مردم غیور آبادان با بنری در حمایت از مردم مظلوم غزه در مراسم راهپیمایی حمایت از فلسطین شرکت کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر