/
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با نبض نفت و خطاب به رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تاکید کرد:

اگر توانایی کار کردن ندارید کنار بروید

ذاکر نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف دولت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت اگر توانایی کار کردن ندارید کنار بروید.
کد خبر : ۵۵۱۷۵

اگر توانایی کار کردن ندارید کنار برویدسیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت ضمن انتقاد از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: ما در حال پیگیری این طرح هستیم و معتقد هستیم یا سازمان امور اداری و استخدامی کشور و دولت خودش باید بیاید و این طرح را اجرایی کند یا اینکه اجازه دهد ما آن را انجام دهیم و در اجرای طرح به ما کمک کند. ذاکر خطاب به رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: نمی‌شود که از کنار مشکل به صورت بیتفاوت رد شویم و بعد مدعی شویم که ما در دولت رئیسی صادق‌الوعده هستیم. اما این ادعا با واقعیت همخوانی ندارد. اگر توانایی ندارند کنار بروند و اگر توانایی دارند برای اجرای این طرح مهم باید دست به کار شوند....

برای مشاهده متن کامل این گفتگو بر روی این لینک کلیک کنید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر