/
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شركت ملی حفاری با تعدادی از آزادگان دیدار كردند

به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، شماری از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز و شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از آزادگان این شرکت و خانواده های آنان دیدار کردند
کد خبر : ۵۶۳۸۲

به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت ملی حفاری با تعدادی از آزادگان دیدار کردند
به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، شماری از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز و شرکت ملی حفاری ایران با تعدادی از آزادگان این شرکت و خانواده های آنان دیدار کردند.


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این دیدار، بایمانی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اهواز، رئیس و معاون امور ایثارگران شرکت، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده، رئیس روابط عمومی و تعدای از کارکنان و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند.

این هیئت در دیدار با همکاران آزاده علی عامری، امین بن رشید و خانواده زنده یاد شاهین کرمی از آزادگان دوران دفاع مقدس از آنان تجلیل به عمل آوردند. 

در این دیدار صمیمانه بایمانی ضمن تبریک ۲۶ مردادسالروز ورود اسوه های صبر و استقامت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: ملت شریف ایران به قهرمانان و حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس افتخار می کند.

وی افزود: این روزهای باشکوه به ما یادآوری می کند که ما مدیون ایثارگران هستیم تا امروز کشور در آرامش و امنیت باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر