/
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

پیام تبریك مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران به مناسبت روز پزشك

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی زاد روز دانشمند برجسته و طبیب نامدار ایرانی ابوعلی سینا که به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است را تبریک گفت.
کد خبر : ۵۶۴۸۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

نامگذاری یکم شهریورماه زاد روز تولد دانشمند پرفروغ ابوعلی سینا، الگوی بارز طبیبان و شهره جهانیان در تاریخ نام آوران این سرزمین به نام روز پزشک، نشان از توجه به حافظان سلامت و این حرفه آسمانی در ایران عزیزمان دارد.

سلامتی ‌مهمترین ضرورت زندگی انسان‌ها و طبابت مقوله‌ای فراتر از یک حرفه و توفیق خدمت به همنوع بهترین موهبت الهی است، از این رو تجلیل از جایگاه خدمتگزارانی که با مجاهدت و ایثار جانی تازه به جامعه می‌بخشند، منتهی به یک مناسبت تقویمی نبوده و قدردانی از این انسان‌های تلاشگر، تمام ایام را نیازمند است.

پزشکی هنری است متعالی که در آن هنرمند در سایه الطاف الهی آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و جان او را با تلفیق تخصص، تعهد، حس نوعدوستی، حسن خلق و ایجاد شوق زندگی شفا می‌بخشد.

این روز مقدس را به جامعه شریف پزشکی تبریک عرض نموده و مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را از تلاش‌های ارزشمند پزشکان ارجمند صنعت نفت، به ویژه همکاران پزشک و کادر فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران که در سخت‌ترین شرایط اقلیمی در کنار حفار مردان به خدمت مشغول هستند، ابراز می‌دارم.

از طبیب عشق برای طبیبان مهر و تلاشگران عرصه سلامت، صحت سعادت و توفیقات روزافزون آرزومندم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر