/
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز از شرکت پالایش نفت تهران

مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مهندس آرمان فر مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۵۶۶۶۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با هدف حمایت حداکثری از ساخت داخل و رفع وابستگی تامین قطعات و ماشین آلات از خارج کشور و در راستای انعقاد تفاهم نامه ما بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور و گروه ماشین سازی تبریز، داوود یعقوبی بقا مدیرعامل این گروه صنعتی با مهندس آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر کاظم نژاد مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردهای نفتی و جمعی از مدیران و روسای شرکت پالایش نفت تهران همراه بود ضمن بیان توانمندی ها و خدمات قابل ارائه گروه ماشین سازی تبریز، بر ارائه راه کار هایی پیرامون تعامل موثر و سازنده در راستای حمایت از تامین کنندگان قطعات و ماشین آلات داخلی بحث و تبادل نظر شد. همچنین مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تشریح تنگناها و مشکلات صنعت نفت و پالایشگاه ها در زمینه تامین قطعات با کیفیت و نیاز به حمایت های چند جانبه صنایع پیشرو از یکدیگر، پیشنهاد اعزام کارشناسان پالایشگاهی به تبریز جهت بازدید و تدوین زمینه های کاری مشترک را ارائه نمود که با استقبال مدیرعامل گروه صنعتی ماشین سازی تبریز همراه شد.

گروه ماشین سازی تبریز از دهه چهل شمسی تاکنون در زمینه عرضه و تعمیرات ماشین آلات و ابزارآلات صنعتی با کیفیت و ساخت قطعات دقیق و حساس فعالیت داشته و در این زمینه پیشرو می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر