/
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
تراب‌زاده کارشناس بخش پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران در گفتگو با نبض نفت:

همایش پتروتک فرصت مغتنمی برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرد

تراب‌زاده کارشناس بخش پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران گفت گه دومین همایش پتروتک فرصت مغتنمی برای شرکتهای دانش بنیان ایجاد کرد تا تواناییهای خود را به صورت B2B ارائه کنند.
..
کد خبر : ۵۸۷۹۴

امیر تراب‌زاده کارشناس بخش پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت ضمن مفید ارزیابی کردن نمایشگاه پتروتک گفت: در همایش پتروتک شرکت‌های بسیار خوبی در حوزه‎های تعمیرات، برق، ابزار دقیق و بهره‌بردار حضور داشتند و در این چند روز جلسات خوبی بین شرکت پالایش نفت تهران با این شرکت‌ها به صورت B2B برگزار شد. در طی این چند روز جلسات بسیار خوبی با شرکت‌های دانش بنیان داشتیم. شرکت‌هایی که در حوزه صنعت می‎توانند به ما کمک کنند خودشان را پرزنت کرده و توانایی‎های خود را ارائه کردند.

این کارشناس بخش پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت تهران در ادامه اظهار داشت: سال گذشته یک تور فناوری با پارک علم و فناوری پردیس تهران در پالایشگاه تهران برگزار کردیم و برگزاری این تور باعث شد که حدود یک سال اخیر با شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک پردیس تعاملات زیادی داشته باشیم، یک سری از محصولات تولیدی این شرکت‌ها توسط پالایشگاه تهران خریداری شد و برخی از محصولات هم در حال استعلام قیمت هستیم و برخی از محصولات نیز در حال بررسی فنی است.

تراب‎زاده با اشاره به اینکه حضور پالایشگاه تهران در پارک علم و فناوری پردیس فواید زیادی برای دو طرف داشته گفت: پالایشگاه تهران اولین پالایشگاهی است که یک دفتر فنی در پارک علم و فناوری پردیس ایجاد کرده و جلسات فنی زیادی با این شرکت‌ها برگزار کرده‎ایم. بعد از جلسات اولیه در پارک پردیس، جلسات تخصصی‌تر با حضور کارشناسان شرکت مربوطه در پالایشگاه تهران برگزار می‎شود که نتایج ارزشمندی به دنبال داشته است. وی افزود: پالایشگاه تهران پیشروترین پالایشگاه کشور در زمینه همکاری با شرکت‌های دانش بنیان است. در زمان نمایشگاه برخی از شرکت‎ها با حضور در نمایشگاه و تکمیل فرم‌های طراحی شده اطلاعات خود را ثبت می‎کنند که بعد از نمایشگاه ما با آنها تماس گرفته و با آنها جلسه برگزار خواهیم کرد. برخی از شرکت‌های دانش بنیان پروپزال خود را برای ما ارسال می‎کنند که بعد از بررسی اولیه، بازدید میدانی از شرکت آنها انجام می‎شود. درخواست‎های این شرکت‌ها به صورت دقیق و فنی بررسی شده و ادارات هدفی که قرار است با آنها کار کنند را هماهنگ کرده تا با آنها جلسه داشته باشند. در ادامه این مذاکرات، معمولاً منجر به قرارداد و خرید کالا می‎شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر