/
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

تكریم كاركنان و مراجعان در بخش بهداشت و درمان از اولویت‌های مهم صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت ارتقاء جایگاه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و بهبود خدمت رسانی، گفت: تکریم کارکنان و مراجعان در بخش سلامت یک اولویت مهم و اساسی است.
کد خبر : ۵۶۷۸۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته مهر امروز (دوشنبه؛ ۲۰ شهریورماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، اظهار کرد: عمیق ترین نیاز بیماران نیاز به پزشک خوب و خدمات درمانی مناسب است، از این رو خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین خدمت هاست و در این زمینه باید قدردان تلاش همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت ترویج اخلاق مداری و حرفه ای گری و همچنین ایجاد جذابیت های شغلی و انگیره برای کارکنان و نیروهای بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: در این زمینه تدابیری اندیشیده شده تا بهبود جایگاه شغلی و سازمانی داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توسعه خدمات بیمارستانی و کلینیکی در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان جدید و توسعه خدمات در کلینیک ها از برنامه های مهم صنعت نفت در آینده است.
وی ضمن ابلاغ تقدیر وزیر نفت از خدمات سید مهدی هاشمی در دوران تصدی سمت مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: ضرورت دارد تا از تلاش های همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به ویژه در دوران کرونا قدردانی ویژه داشته باشیم.
خجسته مهر ضمن آرزوی موفقیت برای سید علی جزایری در دوران مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان نفت، تاکید کرد:‌ با هم افزایی و تعامل در بخش های مختلف صنعت نفت باید به این سازمان در بهبود خدمت رسانی به کارکنان و مراجعان کمک کنیم.
مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز به نمایندگی از کارکنان این شرکت از حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد و گفت: آرزوی سلامتی و موفقیت برای دکتر هاشمی و توفیق روز افزون برای دکتر جزایری در مسئولیت جدید دارم.
علیرضا ضیغمی، مشاور وزیر نفت هم با اشاره به اهمیت نقش بهداشت و درمان به عنوان پشتیبان صنعت نفت گفت: شرایط کار در صنعت نفت ایجاب می کند که خدمات بهداشتی و درمانی مختص به خود را داشته باشد، لذا هر چقدر در این حوزه سرمایه گذاری شود در واقع به میزان سلامت کارکنان و خانواده های آنان بها داده شده است.
وی افزود: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد نگرش مثبت به حوزه بهداشت و درمان بوده ایم و اقدامات خوب مدیریتی به خصوص در مناطق جنوبی نشات گرفته از همین نگرش و دیدگاه مثبت به حوزه درمان است.
مهدی علی‌مددی؛ معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نیز با اشاره به  نگاه ویژه وزیر نفت به کادر درمان و پزشکان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت:  پزشکان شاغل در این سازمان با دیگر پزشکان تفاوت دارند چرا که اهمیت و جنس کار در صنعت نفت را می شناسند و با تعصب و علاقه خود در راستای ارائه خدمات با کیفیت تلاش می کنند؛ حوزه بهداشت و درمان بسیار با اهمیت است و باید اقدامات موثری صورت گیرد تا شاهد افزایش میزان رضایت مندی باشیم.
دکتر سید محمدرضا بنی هاشمی، رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز از حمایت های همه جانبه مدیران بالادستی صنعت نفت تقدیر و تشکر کرد و گفت: نگاه مثبت مدیران و روسا به توسعه و گسترش خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نشان از اهمیت این حوزه دارد و تا کنون اقدامات مثبتی صورت گرفته و امیدوارم این حمایت های همه جانبه ادامه دار باشد.
وی از اقدامات دکتر هاشمی در زمان تصدی مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قدردانی کرد و گفت: مبنای کار در این سازمان تلاش برای افزایش رضایت مندی خانواده بزرگ صنعت نفت است و دکتر هاشمی در دوران مدیریتی خود با توجه به نگاه عملیاتی اقدام های موثری را انجام داده است. امید که دکتر جزایری نیز با استفاده و بهره مندی از تجربیات ایشان بتوانند گام های موثرتری در این حوزه بردارند.
دکتر سید مهدی هاشمی، مدیرعامل پیشین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم در ابتدای صحبت های خود از حمایت های همه جانبه وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد وزارت نفت، تیم پزشکی و کادر درمان در زمان تصدی مدیرعاملی تقدیر و تشکر کرد و گفت: لازمه یک مجموعه قوی نیروهای همراه و همدل است و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ظرفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده بزرگ صنعت نفت و مردم بومی مناطق عملیاتی را دارد و خوشبختانه در طی سال های اخیر با توجه به نگاه عملیاتی توانسته در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدام های خوبی انجام دهد.
دکتر سید علی جزایری، سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این نشست ضمن تشکر از اعتماد مقام عالی وزارت نفت و تقدیر از اقدام های صورت گرفته بیان کرد:  توفیق خدمتگزاری در هر مقام و مدیریتی منشا خیر و برکت است و امیدوارم بتوانم با همکاری مدیران و روسا بالادستی در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت مثمر ثمر باشم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارکنان بیمارستان قلب شهید رجایی که می فرمایند: "کمک به بیمار به هر نحو، یکی از بهترین و شریف ترین مشاغل است؛ زیرا دل انسان‌ها را از شما شاد می کند"، گفت: هدف ما رضایت مندی است و با توجه به اهمیت صنعت نفت در اقتصاد کشور باید در حوزه بهداشت و درمان کارکنان این صنعت هم سرآمد باشیم.
وی اظهار کرد: سرمایه اصلی هر مجموعه ای نیروی انسانی است، بنابراین تمام تلاش خود را خواهم کرد تا شاهد افزایش میزان رضایتمندی مراجعان باشم، برنامه ما اجرای اقدامات کلان است و این مساله نیاز به حمایت همه جانبه مدیران صنعت نفت و همکاران در بهداشت و درمان دارد.
در پایان این نشست با حضور محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد وزارت نفت از زحمات سید مهدی هاشمی، مدیرعامل پیشین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و سید علی جزایری به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت معارفه شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر