/
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

سوخت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین با استقرار ۲۴ جایگاه و ۱۶ خودرو سیار سوخت‌رسان

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سوخت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین امسال با استقرار ۲۴ جایگاه سیار سوخت و ۱۶ خودرو سوخت‌رسان در مناطق هفت‌گانه مرزی کشور خبر داد.
کد خبر : ۵۶۹۰۸

نبض نفت-جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: با توجه به شرایط ناترازی سوخت در کشور،‌ امسال پیش از آغاز اربعین فرآورده موردنیاز این ایام در انبارهای مناطق ایلام، لرستان و کرمانشاه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌طور کامل ذخیره‌سازی شد.
وی افزود: ۲۴ جایگاه سیار سوخت و ۱۶ دستگاه خودرو سوخت‌رسان سیار در مرزهای هفت‌گانه خروجی به عراق مستقر و اعزام شد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی جایگاه‌های مناطق مرزی و تسهیل سوخت‌رسانی داشت.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: با ذخیره‌سازی زودهنگام فرآورده در انبارهای نفت و اعزام جایگاه و خودروهای سوخت‌رسان سیار از دو شرکت توانستیم سوخت‌رسانی در مرزهای عملیاتی هفت‌گانه کشور در تمرچین، شلمچه، مهران، خسروی، هویزه و... را مدیریت و بدون هیچ مشکلی، سوخت بنزین و نفت‌گاز موردنیاز مجاری عرضه و خودروهای عمومی و شخصی را تأمین کنیم.
سالاری‌نسب همچنین از ارسال ۲۰ درصد سهمیه نفت‌گاز روزانه برای مناطق مرزی علاوه بر سهمیه عادی خبر داد و گفت: همچنین یک محموله ۵ میلیون لیتری نفت‌گاز به خارج از کشور ارسال شد که سوخت‌ موردنیاز اتوبوس‌هایی را که از مرزها خارج شدند تأمین کرد.
وی تأکید کرد: خوشبختانه در اربعین امسال به نحوی برنامه‌ریزی شد که با در نظر گرفتن کارت آزاد در تمامی مناطق مرزی غرب کشور و حتی مسیرهای مواصلاتی مسافرانی که از مسیرهای زاهدان، چابهار و مشهد به سمت مرزهای غربی سفر می‌کردند، کمبودی در سوخت‌رسانی وجود نداشته باشد.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای تأمین سوخت نفت‌گاز ۱۰۰ دستگاه اتوبوس که از ترکیه به سمت کشور عراق اعزام می‌شدند، کارت سوخت در نظر گرفتیم.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر