/
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

پیام مدیرعامل شركت ملی نفت ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نوشت: این ایام یادآور روزهای حماسه، رشادت و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی ست که در لبیک به فرمان امام راحل در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگهای زرین این آب و خاک افزودند، همانها که اقتدار و استقلال امروز کشور عزیزمان مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آنهاست.
کد خبر : ۵۶۹۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته مهر آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
در تاریخ ایران زمین روزهایی ست که درخشان‌تر از دیگر روزهاست و برای همیشه در حافظه تاریخی مردمان ثبت و گرامی داشته می‌شود. در تاریخ معاصر ما هفته دفاع مقدس فرصت کوتاهی ست برای یادآوری ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم که جان بر کف از میهن اسلامی خویش دفاع کردند. شهدای والا مقامی که با ایثار به جایگاه عند ربهم یرزقون رسیدند و سربازان جان برکفی که در تنگاها داوطلبانه خود را به خطر انداختند تا نشان دهند که با کمترین تجهیزات و کوچکترین امکانات می توان گام های بلندی برداشت.
این ایام یادآور روزهای حماسه، رشادت و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی ست که در لبیک به فرمان امام راحل در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگهای زرین این آب و خاک افزودند، همانها که اقتدار و استقلال امروز کشور عزیزمان مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت های آنهاست.
اکنون در چهل و سومین سالروز دفاع و مقاومت مقدس و مؤمنانه؛ آرامش و امنیت امروز وطن را از برکت خون پاک شهیدان و از جان گذشتگی ایثارگرانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیم همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، سربلندی و... زینت بخشیده اند.
اینک ذخیره‌ای سترگ از الگوها و راهبردهای کم‌نظیری که در آن سال‌ها به مدد اخلاص و تلاش مدبرانه رزمندگان اسلام به دست آمد، پیش روی ماست. الگوها و دستاوردهایی که اسطوره‌هایی ستودنی و حقیقی چون شهید حاج قاسم سلیمانی را در منظر جهان قراردادند و ما امروز به فضل الهی، با تأسی به این الگوها و راه و رسم ایثارگرانه رزمندگان دفاع مقدس، تحت لوای رهبری معظم انقلاب اسلامی در رزم و مقاومت اقتصادی و جهاد برای تولید مستمر و توانمندسازی کمر همت و تلاش بسته‌ایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و ملت شهید پرور ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم؛ سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر