/
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت هفته دفاع مقدس

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر : ۵۷۰۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است:
 
بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین
دفاع مقدس به گردن ملت ما حق حیات دارد. (مقام معظم رهبری «مدظله العالی»)
دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ماست که با گرامیداشت آن، میراث امام راحل، شهدا و رزمندگان اسلام برای همیشه جاودان خواهد ماند. جایگاه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان اسلام طی دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ملت ایران، سرافرازی و اقتدار امروز خود را مدیون درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نقش بی بدیل بسیجیان دلاور می دانند.
همراهی و مشارکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران طی هشت سال دفاع مقدس که توام با افتخارآفرینی و تقدیم 3 شهید، بوده و همچنین بخش عظیمی از تجهیزات و کارگاه‌های این شرکت در اختیار وزارت دفاع قرار گرفت، شاهد و گواه صادقی بر پیشتازی این صنعت در عرصه مقاومت، در دوران دفاع مقدس می باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنیم و سیره شهدای دفاع مقدس را چراغ روشن راه آینده خود قرار می دهیم. و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون ملت همیشه سر افراز را در پرتو پیروی از منویات مقام عظمای ولایت  مسئلت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر