/
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران اجتماع بزرگ بسیجیان این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۵۷۰۹۸

به گزارش نبض نفت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این مراسم با حضور فرماندهان نظامی، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان، ایثارگران، خانواده معزز شهدا، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) و همچنین مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران روز چهارشنبه (۵ مهرماه ۱۴۰۲) مصادف با ششمین روز هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی شرکت در اهواز برگزار شد.
در این مراسم سردار رفیق دوست جانشین قرارگاه کربلا خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان و بر اجرای تکریم از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان تاکید کرد.
جانشین قرارگاه کربلا که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس است با اشاره به رشادت های سردار دل ها و یارانش در جبهه های دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دلاورمردی های رزمندگان را نقطه عطف پیروزی های جبهه مقاومت جهان اسلام دانست و گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جریان اسلام ناب محمدی در جهان امروزی را تقویت کرد. 
وی شکل گیری مقاومت اسلامی در منطقه را بر پایه مکتب شهید سلیمانی عنوان و افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمانان در سر نداشت. 
در ادامه این مراسم یادگار دوران دفاع مقدس و روایتگر خاطرات جنگ هشت ساله آقای جعفری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگهداشتن یاد شهدا ، خاطراتی از حماسه آفرینی های رزمندگان بیان داشت. 
در ادامه نماهنگی با عنوان به وقت ایثار به نمایش درآمد و از بسیجیان نمونه و فعال در موکب مرکز بسیج شهید تندگویان مستقر در مرز چذابه و مهارگران چاه شادگان_ ۱ و خانواده ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر