/
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

قیمت طلا امروز جمعه 7 مهر 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۲۸۹,۹۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۲۴ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۹,۹۱۹,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰.۸ افزایش، ۱,۸۷۲ نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۷۱۰۸

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار
نبض نفت -روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۲۸۴,۳۰۰ (دو میلیون و دویست و هشتاد و چهار هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۲,۲۸۹,۹۰۰ (دو میلیون و دویست و هشتاد و نه هزار و نهصد ) تومان رسید.
قیمت مثقال طلا 18 عیار
روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۹,۸۹۵,۰۰۰ (نه میلیون و هشتصد و نود و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۹,۹۱۹,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و نوزده هزار) تومان رسید.
قیمت اونس طلا
امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۶۱ (یک هزار و هشتصد و شصت و یک ) رسیده بود، امروز - جمعه ۰۷ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۵۷ درصدی به ۱,۸۷۲ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و دو ) رسید.



منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر