/
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

قیمت طلا امروز پنجشنبه 20 مهر 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۳۹۱,۹۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۳۶۱,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا با افزایش ۰.۴۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۸۱ معامله شد.
کد خبر : ۵۷۳۴۵

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار
نبض نفت _امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۳۸۸,۴۰۰ (دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱۴ درصدی به ۲,۳۹۱,۹۰۰ (دو میلیون و سیصد و نود و یک هزار و نهصد ) تومان رسید.
قیمت مثقال طلا 18 عیار
امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۰,۳۴۶,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و چهل و شش هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱۴ درصدی به ۱۰,۳۶۱,۰۰۰ (ده میلیون و سیصد و شصت و یک هزار) تومان رسید.
قیمت اونس طلا
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۷۴ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و چهار ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۴۱ درصدی به ۱,۸۸۱ (یک هزار و هشتصد و هشتاد و یک ) رسید.



منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر