/
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

قیمت طلا امروز پنجشنبه 13 مهر 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۳۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۲۴۹,۷۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۳۲۰۰۰ تومان افزایش، ۹,۷۴۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱.۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ افزایش، ۱,۸۲۱ نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۷۲۰۹

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار
نبض نفت -امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۲۴۲,۳۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و دو هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۲ درصدی به ۲,۲۴۹,۷۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید.
قیمت مثقال طلا 18 عیار
امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۹,۷۱۳,۰۰۰ (نه میلیون و هفتصد و سیزده هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۳۲ درصدی به ۹,۷۴۵,۰۰۰ (نه میلیون و هفتصد و چهل و پنج هزار) تومان رسید.
قیمت اونس طلا
امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۱۹ (یک هزار و هشتصد و نوزده ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۸ درصدی به ۱,۸۲۱ (یک هزار و هشتصد و بیست و یک ) رسید.


منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر