/
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس; مدیر عامل بانک ملی ایران از شعب استان فارس بازدید کرد

دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران همزمان با حضور رئیس جمهور در استان فارس به همراه اعضای هیات مدیره به این استان سفر کرد و ضمن بازدید از شعب فرودگاه شیراز و شعب شهرستان های سروستان، استهبان، خرامه و داریون، از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات دهی این شعب به مردم و مشتریان قرار گرفت و با کارکنان آن ها دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۵۷۳۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده ارائه خدمات مطلوب و بهینه در استان فارس را در بخش های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن و اشتغال کمیته امداد مطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: خدمات دهی بانک در استان باید به صورت ملموس و تاثیرگذار باشد.
وی در جریان این بازدید ها ضمن اشاره به ساخت سیزده هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن با مشارکت بانک ملی ایران خاطرنشان کرد: تامین مسکن جوانان یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم است که با عزم جدی در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفته است.
مدیر عامل بانک ملی ایران ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان فارس را بی نظیر دانست و افزود: شعب استان با تجهیز منابع حاصل از ظرفیت های گردشگری و محصولات کشاورزی و تزریق آن در چرخه عمران و تولید باید زمینه رشد اقتصادی در استان فارس را بیش از پیش فراهم کند.
وی نقش بانک ملی ایران در کمک به تحقق اهداف و آرمان های دولت را پر رنگ و چشمگیر عنوان کرد و گفت: هر جا بستر خدمت به مردم فراهم باشد، کارکنان بانک ملی ایران پیشتاز و در خط مقدم هستند . مدیرعامل بانک ملی ایران تعهد و دلبستگی کارکنان به سازمان را مهمترین وجه مشترک کارکنان بانک ملی ایران برشمرد و افزود : تسهیل کارکرد ابزارها و سامانه های بانکداری دیجیتال، روان سازی سیستم های الکترونیکی و مناسب سازی فضای محیطی شعب بی شک موجب انگیزه در انجام بهتر امور و مسئولیت های محوله خواهد شد.
در جریان این بازدیدها، اعضای هیات مدیره بانک نیز در جمع همکاران حضور یافتند و ضمن آگاهی از نحوه ارائه خدمات به مشتریان، هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
در بخش از این بازدیدها کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب استان فارس نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب، وضعیت کنونی این اداره را در شاخصه های مختلف ارائه نمود و مشکلات و نیازهای هر شعبه را تشریح کرد.
گفتنی است، در این سفر حسن مونسان و حسین بهاری از اعضای هیات مدیره و حسین قاسمی رئیس مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران دکتر نجارزاده را همراهی کردند.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر