/
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

تشریح برنامه های هفته بسیج در شرکت ملی حفاری ایران

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران برنامه های هفته بسیج در این شرکت را تشریح کرد
کد خبر : ۵۸۲۰۱

به گزارش نبض نفت به نقل از  واحد روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران سروان پاسدار مهدی علیمردانی ضمن بزرگداشت هفته بسیج، افزود: برنامه های هفته بسیج طبق روال هر ساله برگزار میگردد که با برنامه ریزی های صورت گرفته گرامیداشت هفته بسیج امسال باشکوه تر و بر محوریت ارج نهادن به خانواده های بسیجی و ایثارگران صورت می پذیرد.
علیمردانی دیدار با خانواده آسیب دیدگان شرکت،  بازدید بسیجیان و فرمانده بسیج از کارگاه‌های شرکت، برگزاری مسابقه ورزشی، نشست اعضای شورا و کارکنان بسیج با مدیرعامل شرکت را از برنامه های اجرای در این هفته برشمرد و افزود: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری میز خدمت مدیران در مصلی، برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی با تخفیفات ویژه، مراسم معنوی زیارت عاشورا و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی از دیگر برنامه های این مجموعه در هفته بسیج می باشد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: تبلیغات محیطی با نصب بنر در سطح شرکت و انتشار پیام های فرهنگی در پاسداشت این مناسبت در اتوماسیون اداری و برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان شرکت و خانواده های آنان با موضوع « یار مهربان» و پویش من یک بسیجی ام ازطریق فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.
سروان پاسدار مهدی علیمردانی معرفی بسیجیان نمونه و فراخوان برای عضوگیری را از دیگر برنامه های هفته بسیج در سال جاری برشمرد و اظهار کرد:  همایش بزرگ بسیجیان شرکت ملی حفاری ایران در تالار اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی سردار شهید سلیمانی این شرکت با حضور مسئولان ارشد شرکتی و استانی از دیگربرنامه های مهم از سوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری در این هفته می باشد که اانشالله با حضور حداکثری کارکنان با شکوه هر چه تمام تر برگزار می گردد. گفتنی است برنامه های میدان تیر مدیران و فرماندهان پایگاه، رژه موتوری، همایش بسیجیان صنعت نفت، مسابقات تیراندازی، نمایشگاه کتاب،همایش پیاده روی و... نیز از دیگر اقدامات این پایگاه است که از سوی مرکز شهید تندگویان ابلاغ گردید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر