/
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

قدردانی و تکریم از خانواده شادروان مهندس جواد کاراندیش با حضور مدیر منطقه عملیاتی لاوان

همزمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای اجرای دستور مهندس اوجی وزیر محترم نفت، مهندس محمودرضا حقیقی مدیر منطقه عملیاتی لاوان روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ضمن حضور در خانه شادروان مهندس جواد کاراندیش، از آنها قدردانی کردند.
کد خبر : ۵۹۷۴۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این برنامه که مهندس یزدان‌پناه، آقای نوراللهی رئیس دفتر شیراز و خانم پاک‌نیت مسئول مددکاری این دفتر نیز حضور داشتند، پیام قدردانی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران به خانواده زنده‌یاد کاراندیش ابلاغ شد.
مدیر منطقه عملیاتی لاوان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شادروان کاراندیش، از تلاش، همت و اثرگذاری آن مرحوم در صنعت نفت دریایی ایران به‌ویژه سکوی رسالت قدردانی کرد.

در این دیدار از سوی مهندس حقیقی مدیر منطقه لاوان هدایا و لوح تقدیری به رسم یادبود به خانواده شادروان کاراندیش اهدا شد.

شامگاه ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۷، بر اثر سقوط یک فروند بالگرد در سکوی رسالت منطقه لاوان، آقایان جواد کاراندیش مسئول تعمیرات سکوهای دریایی، بهروز اشکان پزشکیار و کاپیتان علی فتاحی (خلبان) جان خود را از دست دادند و از آقای بهروز موسوی دیگر سرنشین این بالگرد هیچ اثری یافت نشد.

گفتنی است، تقدیر از خانواده درگذشتگان حین کار در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران در طول سال از طریق واحدهای مربوطه پیگیری و اجرا خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر