/
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

کارکنان پتروشیمی مارون با الگوگیری از اندیشه‌های بسیجی برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند

دکتر امرایی در پیامی به مناسبت روز بسیج تاکید کرده که کارکنان پتروشیمی مارون با الگوگیری از اندیشه‌های بسیجی برای سربلندی سرزمینی که یادآور و یادگار دلاوری‌ها و غیرتمندی‌های جان برکفان و از جان گذشتگان است؛ ایستاده و تلاش می‌کنند.
..
کد خبر : ۵۸۲۶۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور ببن الملل پتروشیمی مارون، دکتر امین امرائی مدیرعامل پتروشیمی مارون با صدور پیامی فرارسیدن روز بسیج را تبریک گفت.

مخاطبان عزیز پایگاه خبری نبض نفت، متن پیام دکتر امین امرایی مدیرعامل پتروشیمی مارون به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور جمع شده‌اند.

پنجم آذرماه ۱۳۵۸، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان یک ابتکار و دور اندیشی بیبدیل از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بود که مبتنی بر اندیشه‌ی انقلاب و اسلام شکل گرفت و می‌توان آن را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شمار آورد.

همه‌ی ما امروز می‌توانیم ثمرات حماسه آفرینیها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی را در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و پس از پایان جنگ در تمامی عرصه‌ها مشاهده کنیم.

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

فرزندان برومند ایران اسلامی در پتروشیمی مارون با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر اندیشه‌های بسیج وارانه؛ پای تولید و سربلندی سرزمینی که یادآور و یادگار دلاوری‌ها و غیرتمندی‌های جان برکفان و از جان گذشتگان است؛ ایستاده‌اند.

هفته‌ی مبارک بسیج را خدمت تمامی همکاران غیرتمندم تبریک عرض میکنم و از خداوند منان خواهان شکوفایی بیش از پیش درخت تناور بسیج هستم.

امین امرائی

مدیر عامل پتروشیمی مارون

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر