/
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

نشست معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه خدمات دکل‌های حفاری برگزار می‌شود

نشست معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه خدمات دکل‌های حفاری در چارچوب قراردادهای مشارکت عمومی - خصوصی برگزار می‌شود
کد خبر : ۵۸۸۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و با هدف مردمی‌سازی اقتصاد نفت و گاز و با توجه به لزوم تأمین دستگاه‌های حفاری دریایی و خشکی مورد نیاز نگهداشت، افزایش تولید نفت و گاز و اجرای طرح‌های توسعه‌ای، شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد با استفاده از ظرفیت قراردادهای مشارکت عمومی - خصوصی، نسبت به خرید تضمینی خدمات دکل‌های حفاری اقدام کند.
در قالب این طرح، سرمایه‌گذاران، سازندگان، تأمین‌کنندگان و شرکت‌های خدمات فنی چاه ضمن امضای قرارداد خرید تضمینی ۱۰ ساله با شرکت ملی نفت ایران، نسبت به ارائه خدمات دکل‌های حفاری مورد نیاز اقدام می‌کنند.
این قراردادها از مزایای قانونی مندرج در ماده ۲۰ قانون برنامه هفتم توسعه کشور برخوردار بوده و پس از انجام تشریفات قانونی مربوطه به شرکت‌های حائز شرایط مالی و اجرایی واگذار می‌شود.
به‌منظور معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و چارچوب قراردادهای موضوع این طرح، نشستی در تاریخ ۲۶ دی‌ماه امسال در محل مرکز همایش‌های کوشک شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این نشست به درگاه اینترنتی مدیریت سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار به نشانی investment.nioc.ir مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر