/
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
چهارمین شماره نوید آریا،

نشریه کارکنان آریاساسول منتشر شد

چهارمین شماره نوید آریا، نشریه کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول در قالب ۴۸ صفحه و با مطالبی متنوع منتشر شد.
کد خبر : ۵۹۰۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، مطالب این شماره با گزارشی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت آغاز و در این قسمت به طرح احداث جاده دسترسی به درب شرقی پرداخته شده است .
گزارش اصلی چهارمین شماره نوید آریا به یکی از حساس‌ترین و پرکارترین واحدهای آریاساسول یعنی واحد ساپورت سرویس با تیتر: «نقش‌آفرینان عملیات دشوار» ‌می‌پردازد که «تیتر یک» جلد ماهنامه نیز به آن اختصاص یافته است .
بعد از گذر از صفحات اخبار، به گزارشی از خدمات شهرداری آریاساسول با عنوان کار سخت زیر آفتاب داغ و رطوبت بالا برخورد می‌کنیم .
در ادامه شاهد گفت‌و‌گوهای جذاب این شماره با دندانپزشک آریاساسول‌، بانوی شاغل در واحد اچ‌اس‌ای‌، سرپرست انبار محصول که مسیر سخت تحصیل را از عسلویه تا پاریس پیموده است، همکاری که روزانه بین 150 تا 200 صفحه کتاب می‌خواند و به‌دنبال گسترش فرهنگ مطالعه است و در نهایت گفت‌وگو با همکار واحد MD-HD به‌عنوان سرپرست یک خانواده 8 نفره‌ هستیم، البته در این بین دو صفحه نیز به عکس‌های قدیمی کارکنان در قالب یک گزارش تصویری اختصاص داده شده است.
گزارشی از تیم فوتسال زنان آریاساسول، گفت‌و‌گو با نیروی حراست در محدوده فلرها‌، گفت‌و‌گو با قوی‌ترین مرد آریاساسول و گزارشی از واحد نقلیه با عنوان «بیداری پیش از همه و خوابیدن پس از دیگران» مطالب بعدی این شماره است.
گفت‌‌و‌گو با یکی از بازنشتگان آریاساسول‌، روایتی از برگزاری کاروان زیارتی راهیان حرم دوست با عنوان «مسافران سرزمین عشق» و صفحه سرگرمی پایان پخش صفحات چهارمین شماره نوید آریاست .
در پشت جلد شماره چهارم، خبر از تولید پادکست‌های تاریخ شفاهی آریا‌ساسول بنام «صدایاد» را می‌بینید که در آینده از آن بسیار خواهیم گفت  .
در پایان قبل از اینکه شبکه‌های اجتماعی آریاساسول را معرفی کنیم یک عکس گروهی برخی از کارکنان واحد بسته‌بندی  MD-HD را می‌توانید ببینید که از حالا به بعد این صفحه اختصاص به این عکس‌ها دارد.
امیدواریم از مطالب این شماره نوید آریا لذت ببرید و ما را در ادامه انتشار این نشریه همراهی کنید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر