/
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

2 روز مانده تا برگزاری آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول

آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول 2 روز دیگر برگزار می‌شود و داوطلبان هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
کد خبر : ۵۹۱۰۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، فرایند برگزاری آزمون استخدامی کارآموزی شرکت پلیمر آریاساسول از ساعت 8:30 روز پنج‌شنبه (21 دی‌ماه 1402) در محل دانشگاه خلیج‌فارس در شهر بوشهر آغاز خواهد شد.
بر اساس اعلام قبلی، داوطلبان از روز دوشنبه (18 دی‌ماه‌ 1402) قادر به‌دریافت کارت ورود به جلسه از طریق آدرس https://aspc.iran-azmoon.ir/ هستند.
تصمیم به برگزاری این آزمون، در راستای سیاست‌های حمایت‌گرایانه محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از اشتغال‌زایی در منطقه با استفاده از پتانسیل نیروهای توانمند بومی استان بوشهر و سه شهر لامرد، مهر و پارسیان و به منظور تأمین و تکمیل نیازمندی‌های نیروی انسانی در مشاغل مورد نیاز، اجرایی شد.
بر این اساس تمامی اطلاعات لازم برای حضور در جلسه آزمون از طریق دفترچه‌ آزمون و همچنین کارت ورود به جلسه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
بر اساس اعلام شرکت پلیمر آریاساسول تمامی اطلاع‌رسانی‌ها و تغییرات احتمالی از طریق سایت آزمون (https://aspc.iran-azmoon.ir/) به اطلاع متقاضیان می‌رسد و اطلاعات مغایر با اطلاع‌رسانی‌های این آدرس مورد تأیید نیست.
لازم به ذکر است، آریاساسول به‌منظور تأمین و تکمیل نیازمند‌ی‌های نیروی انسانی در مشاغل مورد نیاز از بین متقاضیان واجد شرایط مرد و بومی استان بوشهر، مطابق با مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تأمین اجتماعی در مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس شرایط ذکر شده در آگهی و دفترچه راهنما، اقدام به برگزاری این آزمون کرده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر