/
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
نماینده کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  امیدیه تاکید کرد؛

خواسته ما سقف حقوق 61 میلیونی نیست؛ حداقل‌ها را میخواهیم

نماینده کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  امیدیه با اشاره به برخی مشکلات این قشر تاکید کرد خواسته ما سقف حقوق 61 میلیونی نیست بلکه حداقل‌ها را میخواهیم.
..
کد خبر : ۵۹۱۰۸

به گزارش نبض نفت نماینده کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  امیدیه در یک یادداشت ویژه که برای پایگاه خبری نبض نفت ارسال کرده به برخی از مشکلات کارگران رستوران شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  امیدیه اشاره کرده است. متن کامل این یادداشت تقدیم مخاطبان گرامی می‎شود.

با عرض سلام

بنده یکی از نمایندگان کارگران رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز  امیدیه(آغاجاری) هستم. ما کارگران بی‌بضاعت رستوران‌ها همیشه از گذشته تا حال حاضر دارای مشکلاتی هستیم و گویا این مشکلات ادامه‌دار خواهد بود. وقتی مسئولی از اداره به ما سر می‎زند فقط دنبال این است که نقطه ضعفی از پرسنل زحمتکش پیدا کنند و از مزایای وی کم کنند.

با هر بهانه‎ای و طبق معمول از اظافه‌کاری ما که حدأکثر ۷۵ ساعت است کسر کرده و گاهی اوقات بیشتر از 40 ساعت آن را کم می‎کنند. متاسفانه ما هم هیچ اجازه‌ای نداریم که بتوانیم ازخودمان دفاع کنیم چون اوضاع بدتر میشود.

حرف بنده به عنوان یک کارگر رستوران این است که تا حالا نشده مسئولان یکبار تشریف بیارورند محل کار ما و از ماپرسنل رستوران سؤال کنند که آیا مشکلی در کار دارید یا خیر. آیا پیمانکار با شما همکاری می‌کند؟ آیا پیمانکار تمام البسه و تجهیزاتی که در قرارداد ایشان هست را به شما تحویل  داده؟ آیا در مورد حقوق و مزایایی که دریافت می‌کنید اعتراضی دارید؟ و هزاران سئوال دیگر

اگر بخواهم از محل کار خودمان برای شما صحبت کنم باید بگویم از هر نظرکه نگاه کنید غیرایمن هست. در مورد البسه و تجهیزاتی که پیمانکار باید به ما بدهد به خدا قسم فقط شلوار کار و کفش کار به ما داده است در صورتی که باید کلی لوازم به ما تحویل بدهد اما چون پیمانکار پارتی دارد همه این موضوعات را برایش تأیید میکنند.

 مهمتراز همه حقوق و مزایایی است که دریافت میکنیم. الأن حدود ۸ سال است که در سقف اضافه کار ما تغییری صورت نگرفته است.

از همین تریبون و از مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس تقی‌زاده خواهش می‌کنیم که موضوع نفت کارت و مدد کارت را به طور جد در دستور کار خود قرار دهند و طرح طبقه‌بندی مشاغل را هم برای ما اجرایی کنند. خواهش دیگری هم که از ایشان داریم این است که برای اولین بار برای این کارگران بی بضاعت پاداش برای شب عید در نظر بگیرند تا ما وخانواده‌هایمان را خوشحال کنند.

ما مثل نیروهای رسمی نیستیم که چند ماه اعتراض کردند تا سقف حقوق آنها که ۶۱ میلیون تومان بود را بردارند.

جناب آقای مهندس تقی‌زاده انتظار ما از شما فقط همین چند موردی بود که عرض کردم. باز جا دارد از مهندس تقی‌زاده مدیرعامل محترم که مشکلات ما کارگران رستوران‌ها را درک می‌کند تشکر کنیم.

نماینده رستوران‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز امیدیه(آغاجاری)

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر