/
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

مشکلات ارکان ثالثی‌ها در نفت و گاز آغاجاری

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت از برخی مشکلات صنفی برای برخی از نیروهای ارکان ثالث در شرکت نفت و گاز آغاجاری خبر داده و ضمن گلایه از مسئولان شرکت خود، از مسئولان مربوطه در تهران خواسته این مشکلات بررسی و پیگیری شود.
کد خبر : ۴۰۷۲۹

به گزارش نبض نفت یکی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در شرکت نفت و گاز آغاجاری با ارسال متن زیر به برخی از مشکلات خود و همکاران اشاره کرده است. مهمترین مشکل این افراد حذف آیتم حق اقماری در طرح طبقه‌بندی مشاغل و تاخیر در ثبت اطلاعات این افراد در بیمه تکمیلی البرز و عدم امکان استفاده آنلاین از خدمات این بیمه است. متن کامل ارسالی این مخاطب به شرح زیر است.

اینجانب ساکن پرند تهران هستم و به صورت طرح اقماری یک هفته کار و یک هفته استراحت در شرکت نفت و گاز آغاجاری از زیرمجموعه‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صورت ارکان ثالث با 18 سال سابقه مشغول خدمت هستم.

یک سری مشکلات داریم و از شما به عنوان یک رسانه انتظار داریم به گوش مسئولین برسانید.

در طرح طبقه‌بندی مشاغل که اخیرا برای ما اجرا شده آیتم حق اقماری و دوری از خانواده تعریف نشده و با اجرای این طرح عملا آیتم مذکور از حقوق من و چند نفر دیگه از همکارانم حذف شده و عملا اجرای طرح به بهبود وضعیت حقوق دریافتی کمک نکرده است. متاسفانه حقوق ما کمتر هم شده است.

از شما تقاضا داریم این موضوع را به گوش مسئولان در تهران برسانید چون مسئولان شرکت نفت و گاز آغاجاری اعلام کرده‌اند که سیستم و برنامه از تهران طراحی شده و ما امکان تغییر آن را نداریم.

مشکل بعدی ما در مورد بیمه تکمیلی است. متاسفانه اطلاعات خانوار ما با تاخیر چندین ماهه در سیستم بیمه البرز ثبت شده و بعد از گذشت یک ماه از ثبت اطلاعات به مدت چند ماه است که تا کنون امکان استفاده آنلاین از خدمات بیمه مذکور به دلیل بدهی شرکت به بیمه برای ما امکان پذیر نیست و این در حالی است که مبلغ سهم کارگر برای بیمه تکمیلی از حقوق ما کسر می‌شود.

از شما خواهش می‌کنیم مشکلات ما را پیگیری و به گوش مسئولان در مرکز برسانید. متاسفانه مسئولان شرکت خودمان به هیچ وجه پاسخگو نیستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر