/
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

نشست صمیمی هنرمندان اهوازی با روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب

جلسه هم اندیشی فیلم سازان و مستند سازان شهرستان اهواز با مسئولین روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار گردید.
کد خبر : ۶۰۵۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جلسه هم اندیشی فیلم سازان و مستند سازان اهوازی با مسئولان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که برای نخستین بار به ابتکار رییس روابط عمومی مناطق نفتخیز و در محل مهمانسرای نفت برگزار شد و در آن بر ضرورت ایجاد فضای فرهنگی میان دو طرف تاکید شد.
مهندس سعید آتشبار با تشریح شرایط همجواری و زیست مردم جنوب با تأسیسات نفتی و درام های پدید آمده از صنعت نفت بر زندگی ایشان، اظهار کرد: فقدان پیوند میان صنعت و هنر از دیرباز احساس می شده و می بایست پیش از این اتفاق خوش یمن رقم میخورد.
وی با اشاره به تمایل مجموعه مناطق نفتخیز جنوب در ایجاد شرایط همکاری با فیلمسازان و هنرمندان بدون فوت وقت، افزود: تمایل داریم در راه آشتی صنعت و مردم حرکت کنیم، همچنین واقف به نیازهای ذاتی صنعت نفت به هنرمندان هم استانی در جهت معرفی صنعت هستیم.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تبیین بیگانگی شرایط زیست همجواران با تاسیسات و صنعت نفت بر نقش بی بدیل هنرمندان در تلطیف این فضا تاکید کرد و گفت: یگانه ابزار برطرف ساختن بیگانگی مردم با صنعت، هنر و دنیای تصویر است، صنعت نفت جزء معدود دستگاه های دولتی است که در همه زمینه ها و رشته های دانشگاهی در خود جای داده از دیپلاسی تا اقتصاد و تاریخ و حتی الهیات و حکمت مخصوص به خود دارد و یک دانشگاه میان رشته ای است که فضایی را برای هنرمندان جهت سیر در فضای زندگی نفتی ایجاد می کند تا منجر به خلق تولیدات هنری شود.
وی افزود: فضا و اتمسفر جامعه در حال حرکت به سمت یاس و ناامیدی است لذا بایستی این فضا را با کمک هنر به سوی امید صادق سوق دهیم، البته مقصود از این موضوع سفید نمایی محض نیست. 
وی ادامه داد: با توجه به کارهای مثبتی که در صنعت نفت صورت گرفته نیاز به بازنمایی این روایت احساس می شود.
شایان ذکر است ضیافت افطار و نشست هم اندیشی با هدف اعلام آماگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در زمینه همکاری های هنری و طرح موضوع، ایجاد فضای گفتمان، ظرفیت سنجی و امکان سنجی فعالیت های سینمایی برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر