/
۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

خیبر علوی راهگشای همه اعصار/خروش مردم اهواز در حمایت از عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران

ملت هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامي از ساعات ابتدايي حمله پيروزمندانه سپاه پاسداران به رژيم جعلي صهيونيستي در اقدامي خودجوش به خيابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهاي انقلابي ثابت کردند که خيبر علوي پس از قرن ها هميشه راهگشاست.
کد خبر : ۶۰۷۱۰

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، در پي انفعال بي‌شرمانه شوراي امنيت سازمان ملل متحد و نهادهاي ذي‌ربط مقابل جنايات رژيم جعلي و باطل صهيونيستي صدق گفتار مسئولان نظام اسلامي بار ديگر بر همگان اثبات شد که فصل الخطاب آن بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پيرامون لزوم تنبیه و مجازات قطعی متجاوزان به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود و به پیوست آن عملیات پیروزمندانه‌ی " وعده صادق " از سوي دليرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت.
 
 اين عمليات نشأت گرفته از عزم راسخ سربازان این مرز و بوم براي دفاع از حريم و تمامیت ارضی کشور بود که دل همه مسلمانان عالم را شاد کرد و چهره تمامي مستکبران عالم را در هم فرو برد و نشان داد که خيبر علوي پس از قرن‌ها همواره راهگشاست.
 
عمليات وعده صادق که براساس حقوق بین‌الملل در حکم خاک ایران صورت گرفت؛​ نشان داد که جمهوري اسلامي ايران در جهت حفظ بازدارگي هر اقدام مذبوحانه عليه کشور را با سيلي محکمي پاسخ خواهد داد.
 
با اين اقدام ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي کودک‌کش‌های صهیونیست به جاي کودکان ستم ديده و مظلوم غزه طعم تلخ بمباران را با گوشت و خونشان حس کردند.
 
 دفاع مشروع جمهوری اسلامی از بخشی از خاک خود، خرسندی ملت‌های مظلوم فلسطین‌، عراق‌، سوریه‌، لبنان‌، یمن را به همراه داشت.
 
ملت هميشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامي نيز از ساعات ابتدايي اين حمله در اقدامي خودجوش به خيابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهاي انقلابي حمايت همه جانبه خود را از عمليات ظفرمندانه سپاه پاسداران اعلام داشتند.
 
مردم اهواز نيز همگام با سراسر کشور به منظور حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ضمن تجمع در حسينيه ثارالله به برپايي جشن و شادماني پرداختند.
 
کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با حضور در اين اجتماع ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امامين انقلاب و شهداي گرانقدر جنگ تحميلي،​ مدافع حرم و غزه اعلام کردند که تمام قد در جبهه اقتصادي براي حفظ ارزش‌هاي نظام مقدس انقلاب اسلامي ايستاده‌اند و در مسير توليد حداکثري با گام هايي استوار، قدم برمي‌دارند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر