/
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

پیمانکاران، تجهیزات نفت و گاز را از سازندگان داخلی تامین کنند

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت: پیمانکاران موظفند کالاها و تجهیزات مورد نیاز خود را از منابع داخلی تامین کنند.
کد خبر : ۹۹۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بیژن عالی‌پور در نشست با نمایندگان تشکلها و انجمنهای صنفی کارفرمایی استان خوزستان افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی»، حمایت همهجانبه از سازندگان و پیمانکاران داخلی بهویژه در استان خوزستان از اولویتهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

عالی‌پور با اشاره به اجرای طرح توسعه ۲۸ مخزن نفتی عنوان کرد: در این طرحها همه پیمانکاران موظفند همه کالاها و تجهیزات نفت و گاز و هر آنچه را در داخل کشور تولید میشود از منابع داخلی تامین کنند و این موضوع در اسناد مناقصه درج شده و آنها ملزم به رعایت آن هستند.

وی با اشاره به این‌که هماکنون ۴۰ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز، در استان خوزستان و ۸۰ درصد آن در کل کشور تولید میشود، از همکاری موثر سازندگان و پیمانکاران داخلی با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی کرد.

در ادامه این نشست، محمدهادی قنوات، رئیس هیئت مدیره کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی استان خوزستان ضمن معرفی این کانون، به بیان مشکلات پیمانکاران و سازندگان و انتظارات آنها از مناطق نفتخیز جنوب پرداخت.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر