/
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
مانور اطفاء حریق؛

برگزاری مانور اطفاء حریق در انبار نفت سراب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از برگزاری رزمایش اطفاء حریق و امداد سوخت‌رسانی در انبار نفت سراب خبر داد.
کد خبر : ۴۹۹۴۵
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به اهمیت حفظ آمادگی و ارتقاء توانمندی در حفاظت از زیرساخت‌ها و تأسیسات گفت: این رزمایش با وقوع زلزله و ایجاد حریق فرضی در یکی از مخازن انبار نفت سراب آغاز و با هماهنگی و اقدام به موقع تیم‌های اطفاء حریق ناحیه و آتش‌نشانی شهرستان سراب با موفقیت کنترل و اطفاء شد.

راشدی گفت: مصدومین زلزله فرضی با حضور تیم امدادی ناحیه به محل امن انتقال و توسط کارکنان امدادرسان هلال احمر شهرستان سراب جهت اقدام بعدی به نزدیک‌ترین بیمارستان شهر منتقل شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آمادگی به موقع وانت‌نفتکش‌های امداد سوخت‌رسانی جهت اعزام به مناطق زلزله‌زده روستایی که نیاز فوری به نفت سفید دارند در این مانور در خور توجه بود.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی گفت: در حاشیه این مانور، جلسه جمع‌بندی و ارزیابی با حضور مسئولین منطقه و ناحیه، فرماندار و مسئولین شهرستان سراب برگزار و نقاط ضعف و قدرت مانور یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است، در این جلسه، فرماندار شهرستان سراب ضمن بیان اهمیت و توجه ویژه به پدافند غیرعامل در راستای حفظ منابع و زیرساخت‌های کشور، از اقدامات و عملکرد مطلوب رئیس و کارکنان ناحیه سراب در تأمین و توزیع مطلوب سوخت و تعامل با مسئولین شهرستان با اهداء لوح، تقدیر و تشکر کرد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر