/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شرکت گاز استان ایلام؛

کسب رتبه برتر شرکت گاز استان ایلام در حوزه روابط‌عمومی

براساس ارزیابی‌های بعمل آمده روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر، دریافت لوح تقدیر و تندیس در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.
کد خبر : ۵۰۱۳۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، اظهار کرد: روابط‌عمومی این شرکت در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتردستگاه‌های اجرایی استان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از سوی استاندار ایلام و حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می بایست خدمات نظام را برای آحاد مختلف مردم بازگو کنند،افزود: تعامل سازنده با اصحاب مطبوعات و رسانه‌های دیداری و نوشتاری، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و غیره باعث شده است که روابط‌عمومی این شرکت بتواند در اطلاع‌رسانی به جامعه هدف موفق باشد.

کشاورز به نقش مهم و تاثیر گذار روابط‌عمومی در بیان دستاورد‌ها و عملکرد شرکت اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 90 خبر، گزارش، اطلاعیه‌ و غیره این شرکت در رسانه‌ها دیداری، نوشتاری، کانال‌های خبری و غیره منتشر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، روابط عمومی‌ها را چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌ها خواند و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید با تکریم و احترام، مطالبات مردم را منتقل کنند تا مردم از خدمات نظام آگاهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حضور نیروی‌انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه‌آفرین در بین مخاطبین سازمان می شود.

 کشاورز بیان کرد: تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتماد‌زایی و امید‌آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم‌داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای عمل می‌کنند و بر این اساس پیشقراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.

وی تأکید کرد: موفقیت سازما‌نها، ادارات، شرکتها و دوام آنها در عرصه ‌ها و فعالیت‌های تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر