/
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

تاکید مهندس بورد بر رفع چالش‌ها و حفظ و نگهداشت تولید در منطقه قشم

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در سفر به منطقه قشم بر رفع چالش‌ها و حفظ و نگهداشت تولید در این منطقه عملیاتی تاکید کرد.
کد خبر : ۱۳۰۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه قشم، مهندس حمید بورد و هیات همراه در جریان سفر روز سه‌شنبه 6 آذرماه به جزیره قشم، در جلسه اداری این منطقه شرکت کردند.

وی در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و به ویژه میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، با ابراز رضایت از روند تعمیرات و اصلاحات انجام شده در پالایشگاه گاز هنگام، در جریان وضعت تولید و چالش‌های منطقه قرار گرفت.

در این جلسه که دکتر محمدحسین دانشفر مدیر تولید شرکت نیز حضور داشت، مهندس رضا حقیقی رییس منطقه قشم با اشاره با راه‌اندازی طرح فرآورش، مشکلات منطقه از جمله کمبود نیروی انسانی و قطعات یدکی را یادآور شد. همچنین، محمود شریفی؛ معاون عملیات تولید، گزارش تحلیلی از وضعیت نیروی انسانی، خودرو، تجهیزات و قطعات یدکی مورد نیاز تاسیسات را ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در این نشست با اشاره به مشکلات طرح شده در جلسه، ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیریت منابع انسانی شرکت و نیز آموزش و روزآمدسازی دانش نیروی انسانی، نقایص موجود در منطقه رفع گردد.

وی، تنظیم یک برنامه جامع، با هدف کاهش ریسک و ارائه آن را جهت تصمیم‌گیری اساسی ضروری دانست و بر لحاظ نمودن سه رکن نیروی انسانی متخصص، تجیهزات و قطعات یدکی و نرم‌افزار‌های مورد نیاز پالایشگاه تاکید کرد.

 بورد در پایان، توجه به موضوع طبقه‌بندی اقلام مورد نیاز را برای آسان‌سازی روند خرید کالا بر اساس صرفه اقتصادی، کیفیت و سرعت تامین یادآور شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر