/
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

مولفه های کنترل، نظارت و مصرف به هنگام در بخش کالا باید سرلوحه کار باشد .

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: مولفه های کنترل، نظارت و مصرف به هنگام در بخش تدارکات و امور کالا باید به عنوان سرلوحه کار، مورد توجه جدی واقع شود .
کد خبر : ۱۳۱۷۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهندس سید عبدالله موسوی پس از بازدید از مجموعه انبارهای کالاهای مصرفی و سرمایه ای این شرکت افزود: در این زمینه به روز رسانی، طراحی و تهیه نرم افزارهای کاربردی مورد تاکید است .

وی اظهار کرد: با بکارگیری نرم افزار و کار سیستمی باید به سمتی رفت که به جای سلیقه فردی سلایق سازمانی شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی حفاری ایران بر مبنای اصول کنترل، نظارت، پایش و بهره دهی صائب باشد .

موسوی گفت: اجرای دقیق مقررات و شرح وظایف می تواند ایجاد ظرفیت کند به نحوی که  همه پتانسیل ها در آن لحاظ شده باشد .

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: انضباط و  رعایت اصول و مقررات موجب احساس مسئولیت در تمام فعالیت های شرکت می شود و در بهبود کیفیت کارها اثر گذار خواهد بود و باید در سازمان نهادینه شود .

وی با بیان اینکه کیفیت یک اصل است، اظهار کرد: توجه ویژه به کیفیت کالا و خدمات همسو با کمیت آن موجب افزایش راندمان شده و اصلاح رفتار سازمان و انضباط در کار، عامل رضایتمندی کارکنان می گردد .

موسوی گفت: باید داشته های خود را حفظ کنیم و توسعه فعالیت های شرکت با این نگاه که خودگردان است در راستای اهداف شرکت ملی نفت ایران را ارتقاء بخشیم .

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران مدیریت تدارکات و امور کالا را یکی از مدیریت های مهم سازمان عنوان کرد و بر پایش فعالیت های آن در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و پاسخگویی به موقع به نیازهای عملیاتی تاکید کرد .

در جریان این بازدید که مشاور عالی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت و شماری از مسئولان ستادی حضور داشتند مدیر تدارکات و امور کالا  و رئیس سیستم ها، روش ها و خدمات مکانیزه این مدیریت با ارایه پاورپوینت ضمن معرفی جامع بخش های مختلف این حوزه درباره گردش کالا، موجودی و ارزش کالاها و اقلام اعم از مصرفی و سرمایه ای توضیح دادند .

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر