/
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه، نقش بسزایی دارد

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک به منظور تعامل و آگاهی از روند عملیات گازرسانی به شرق استان با فواد حمزوی مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۱۳۳۳۰

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید مصطفی ذوالقدر با اشاره به اقدامات ارزشمند، بی بدیل و چشمگیر شرکت گاز، در ارایه خدمات با کیفیت و ارزنده به شهروندان، تاکید کرد: گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه، نقش بسزایی دارد.

وی حمایت و پشتیبانی خود را در جهت تسریع روند گازرسانی در شرق استان و همچنین هموار کردن کمبودها و مشکلات اعلام داشت.

در ادامه، فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن تشکر از حضور سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق استان در شرکت گاز، ابراز خرسندی کرد و گفت: قطعاً حمایت های بی شائبه و همیشگی نمایندگان مجلس در این امر می تواند گره گشای مسایل و مشکلات موجود بوده و تاثیر زیادی در زمینه تسریع در توسعه گازرسانی در سطح استان به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم و استراتژیک شرکت، تسهیل و سرعت بخشیدن به امکان دسترسی عموم مردم استان و همچنین ایجاد رفاه و آسایش همشهریان در بهره گیری از گاز طبیعی، این نعمت الهی است که با وجود نیروهای توانمند، پویا و جوان شرکت گاز این امر در آینده ای نزدیک محقق می شود. 

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر