/
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

برگزاری رویداد استارت آپ ويكند حوزه توزیع گاز

رویداد استارت آپ ويكند (Startup Weekend) تخصصي حوزه توزيع گاز با حضور ایده پردازان و دانشجویان به مدت سه روز در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۵۷۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر، گفت: در این رویداد که 70 نفر ایده پرداز از اقصی نقاط ایران حضور داشتند و در محورهای مختلف از جمله بهبود عملکرد فیلتراسیون، کاهش فشار، بودارکنندگی و اندازه ­گیری گاز در ایستگاه­های تقلیل فشار و نشت ­یابی خطوط توزیع و تغذیه و انشعابات، ایده های خود را ارائه دادند.

بوشهری افزود: در اين مراسم داوران رویداد استارت آپ که از کارشناسان صنعت گاز و حوزه کسب و کار بودند، از میان 48 ایده ارائه شده، 3 ایده برتر را انتخاب کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: آقای میلان بخاطر ایده طراحی و ساخت ایستگاه خودگرمکن به عنوان ایده پرداز برتر و آقایان قراچه و آذربایجانی با ارائه ایده های استفاده از روغن به جای آب در هیتر ایستگاه هایCGS  جهت جلوگیری خوردگی و طراحی و ساخت یک دستگاه پنل بودارکننده الکترونیکی پنوماتیکی به ترتیب عنوان ایده‌های دوم و سوم استارت آپ را کسب کردند.

گفتنی است به نفرات برتر جوایز نفیسی از سوی شرکت گاز استان قزوین اهداء شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر