/
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

بهره مندی 752 واحد صنعتی استان کرمان از نعمت گاز طبیعی

پیشانی کار ما توزیع و ارائه خدمات به هموطنان است، لذا باید ارتباط با مشترکین در بالاترین سطح خود باشد و در همه بخش‌ها خدمات خوب به همه ذینفعان ارائه دهیم.
کد خبر : ۱۳۷۰۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نیروگاه های تولید برق استان بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص می دهند و همچنین صنایع فولاد سراسر استان،که این استان را به قطب فولاد کشور تبدیل  کرده است از جمله بیشترین مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند که با وجود برخورداری از نعمت گاز طبیعی و زیر ساخت هایی که انجام شده، شاهد صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بهبود محیط‌زیست از طریق حذف انتشار آلاینده های سوخت‌های فسیلی بوده‌ایم.

وی افزود: این شرکت در ارتباط با ایستگاه‌ها CNG نیز تلاش کرده تا در اکثر نقاط استان، گازرسانی به این ایستگاه‌ها را محقق کند و در همین راستا  تاکنون گازرسانی به 76 ایستگاه CNG اجرا شده و با برخورداری شهرستان های جیرفت، نرماشیر و فهرج از نعمت گاز طبیعی که در روزهای آینده کار اجرایی آنها به پایان می رسد و خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید است، قسمت های جنوبی و جنوب شرقی استان هم مستعد نصب تعداد بیشتری از این نوع جایگاه ها می شوند.

فلاح تصریح کرد: با گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ و تقویت زیرساخت‌های موجود، شاهد رونق هرچه بیشتر صنایع و درنتیجه شکوفایی اقتصاد استان خواهیم بود.

به گفته وی، در حال حاضر 752  صنعت وابسته به گاز در این استان مشغول فعالیت هستند که با توسعه گازرسانی در جنوب و شرق استان، این تعداد رشد چشمگیری را پیش رو دارد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر