/
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

لزوم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی گاز

همزمان با بیست و هفتم آذر ماه سالجاری و سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، اعضای هئیت مدیره، هیئت رییسه و کارکنان شرکت گاز استان مرکزی به منظور استفاده از رهنمودهای آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک با وی دیدار کردند.
کد خبر : ۱۳۷۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، در ابتدای این دیدار محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به بیان دستاوردهای شرکت ملی گاز و عملکرد این شرکت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداخت و دراین خصوص گفت: 100 درصد جمعیت شهری و بیش از 97 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و گازرسانی به مناطق محروم استان نیز ادامه دارد .

وی در ادامه افزود: این شرکت ازسال 93 اقدام به استقرار نظام تعالی سازمانی کرده که نتیجه آن کسب تقدیرنامه سه ستاره از سازمان مدیریت صنعتی و نخستین جشنواره سرآمدی و بهبود شرکت ملی گاز  شد.

سمیعی تصریح کرد: همچنین استقرار استانداردهای مدیریتی از دیگر اقداماتی بوده که در شرکت گاز استان مرکزی انجام شده است.

در ادامه این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزشمند کارکنان شرکت گاز استان مرکزی، بیان کرد: گازطبیعی به عنوان یک نعمت الهی دست ما امانت و بعنوان بیت‌المال مسلمین است،  بنابراین لازم است اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه صرفه جویی این نعمت الهی انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه کشور عزیزمان ایران دارای منابع انرژی نفت و گاز طبیعی است که لازم است علاوه بر بحث صرفه جویی، بتوانیم قدرت صادرات این منابع را نیز افزایش دهیم و نباید با مصرف زیاد و نامتعارف این  نعمت الهی را هدر دهیم و همواره باید درحفظ اموال و سرمایه های کشورکوشا باشیم.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر