/
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

تاكيد مدیرعامل گاز گلستان به ادارات و سازمان ها در راستای مدیریت مصرف انرژی

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با دعوت از مدیران دستگاه‌های اداری استان، از آن‌ها خواست تا برابر الگوی تعیین شده، مصرف گاز سازمان خود را به نحو مطلوبی مدیریت کنند.
کد خبر : ۱۳۷۰۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مسئولان استان که در سنوات گذشته نهایت همکاری را با این شرکت  اعمال  کرده اند، افزود: بر اساس بخشنامه معاون اول

ریاست جمهوری به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری ها،  نیاز است دستگاه های فوق اصول ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی را مورد توجه قرار دهند. وی افزود: براساس این بخشنامه، دمای رفاه اتاق ها و فضاهای داخلی و بسته بین  21- 18 درجه  و دما در راهروها و فضاهای عمومی سر پوشیده 18 درجه تعیین شده است که ضرورت دارد ادارات  دولتی و خصوصی به این امر دقت نظر داشته باشند تا در مصرف گاز صرفه جویی شود.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مواردی که می تواند در این خصوص مورد توجه قرار گیرد، روشن کردن وسایل گرمایشی ادارات و سازمان‌ها یک ساعت قبل از آغاز به کار و همچنین خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: خاموش کردن وسایل گرمایشی غیرضروری در روزهای تعطیل برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند امری بسیارضروری است که می تواند حجم  بالایی از مصرف گاز را کاهش دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: انجام معاینات فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش ضریب ایمنی و بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه ها از اقدامات دیگری است که باید جهت ایمنی و صرفه جویی گاز طبیعی مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم کلیه مدیران عزیز و کارمندان با عزم ملی در این راستا تلاش کنند تا بتوانیم از این انرژی پاک در چرخه صنعت استفاده کرده و شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان، ایران اسلامی باشیم.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر