/
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

اجرای بیش از 5 هزار کیلومتر شبکه تغذيه و توزيع گاز طبیعی در خراسان جنوبی

تاكنون بیش از ۵ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده كه از اين ميزان، حدود هزار كيلومتر آن، طی 9 ماهه سال جاري محقق شده است .
کد خبر : ۱۳۹۲۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اعام این خبر، اظهار داشت: تاكنون حدود 1000 كيلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از 5 هزار کیلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از اين ميزان، بیش از 2 هزار كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهري و بیش از 3 هزار كيلومتر شبكه روستايي است .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تاكنون 29 شهر و 386 روستا در این  استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار گرفته‌اند.

هاشمی افزود: با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در امر توسعه گازرساني، ميزان برخورداری خانوارهاي شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي درحال افزايش است، ضمن اینکه گازرسانی به 333 روستا و همچنین گازرسانی به شهر دیهوک بعنوان تنها شهر فاقد گاز استان از طریق CNG نیز، در حال اجرا است.

وی بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا اقدامات خوبی از جمله راه اندازی تلفن گویا، سامانه پیامکی، نرم افزار اندروید و استقرار میز خدمت مراجعان انجام گرفته است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر