/
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

مصرف بيش از يك ميليارد مترمكعب گاز طبيعي از سوی مشتركين گاز استان قزوین

مديرعامل شركت گاز استان قزوين از مصرف یک میلیارد و 287 میلیون متر مکعب گاز طبيعي طي 3 ماهه پاییز سال جاری در استان خبر داد و گفت: با توجه به سرد شدن هوا در فصل پاییز به ویژه در ماه های آبان و آذر، مصرف گاز بخش خانگی در فصل گذشته نسبت به ماه های قبل از آن افزایش داشته است.
کد خبر : ۱۳۹۲۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با بیان اینکه در سه ماهه پاییز امسال در بخش هاي خانگي، تجاري و صنعتي استان یک ميليارد و 287 میلیون مترمكعب گاز مصرف شده، افزود: از این میزان مصرف، 706 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و581 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه شهید رجایی مصرف شده است.

بوشهری با اشاره به میزان مصرف گاز در پاییز امسال در مقایسه با مصرف سال گذشته اظهار کرد: در 3 ماهه پاییز سال گذشته، مصرف كل استان برابر با يك ميليارد و 189 ميليون مترمكعب گاز بوده که افزايش 8 درصدی را نشان مي دهد.

مديرعامل شركت گاز استان قزوين با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: از مشترکین عزیز گاز تقاضا داریم همچون سال های گذشته در نهایت دقت و توجه مدیریت مصرف گاز را در خانه های خود پیگیری کنند تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، در حفظ این سرمایه ملی نیز سهیم باشند.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر