/
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

اجرای بیش از ۲۰ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: تاکنون بیش از 20 هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان، بیش از 600 کیلومتر آن، طی ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.
کد خبر : ۱۳۹۲۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور اظهار داشت: تاكنون بیش از ۱۱۰۰ كيلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از 20 هزار کیلومتر شبكه تغذيه و توزيع گاز در سطح استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود: از اين ميزان، بیش از 6 هزار كيلومتر شبكه تغذيه و توزيع شهری و بیش از 13 هزار كيلومتر شبكه روستايی است .

احمدپور تصریح داشت: تاكنون 55 شهر و 2004 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران افزود: با تلاش و برنامه ريزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی، ميزان برخورداری خانوارهای شهری و روستايی از نعمت گاز طبيعی در حال افزايش بوده، ضمن اینکه گازرسانی در سه شهر کوهستانی و 450 روستای استان در حال اجرا است.

وی گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد .

احمدپور افزود: در این راستا اقدامات خوبی از جمله راه اندازی قرائت کنتور آنلاین، سامانه پیامکی، نرم افزار اندروید و استقرار میز خدمت مراجعان انجام گرفته است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر