/
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

ثبت حدود 7 هزار پیشنهاد در شورای همیاری و مشارکت شرکت گاز استان گلستان

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری در مجموع تعداد 930 پيشنهاد از سوی کارکنان این شرکت دریافت شد.
کد خبر : ۱۴۰۰۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرحیم رحیمی با تشریح عملکرد شورای مشارکت در 9 ماهه  نخست سال 97 در این خصوص گفت: هدف شورای مشاركت ایجاد فرصت و فضاي مناسب است تا کلیه كاركنان، مشتريان و پيمانكاران سازمان بتوانند با بهره گیری از ظرفیت های فکری خود نقش برجسته ای را در زمینه روند تصميم سازي، تصميم گيري و حل مسائل و مشكلات سازمان ایفا کند.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بسیار خوب همکاران با شورای همیاری و مشارکت شرکت تصریح کرد: نظام مشاركت شرکت گاز استان گلستان، از طريق بسيج تفكرات و انديشه كاركنان در سال 97 نقش موثری در راستای بهبود و تعالی فعاليت‌هاي شركت بویژه در زمینه صرفه جویي داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این شورا در سال جاری طی برنامه ریزی مدون و بسیج اندیشه ها و تفکرات کارکنان،حرکت خوبی را در راستای بهبود و تعالی فعالیت های شرکت داشته، اظهار داشت: در 9 ماهه نخست سال جاری در مجموع، تعداد930 پيشنهاد از سوی همکاران شرکت به این شورا ارسال شد.

رحیمی در ادامه افزود: درسال 97 تزریق اطلاعات کارکنان و همچنین داده‌های پیشنهادهای دریافتی شرکت از کارکنان و ذی‌نفعان از سال 83  تاکنون به تعداد حدود 7000 پیشنهاد انجام شده؛ ضمن اینکه نرم افزار جامع نظام پیشنهادات نیز راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و از این زمان همکاران گرامی می توانند با مراجعه به این سامانه پیشنهادات مورد نظر خود را ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: همواره اعتقاد داریم سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است، بنابراین شورای مشارکت با توجه به این مهم، امیدوار است همچنان بتواند در زمینه مسائل مختلف سازمان طی همفکری و مشارکت با مدیریت و مسئولان سازمان، نتایج درخشانی را در سطح شرکت بوجود بیاورد و سهم خود را در این رابطه  بخوبی ایفا کند.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر