/
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران:

کارگروه تخصصی مدیریت تحول اداری در بخش ترابری شرکت تشکیل شد

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران از تشکیل کارگروه تخصصی مدیریت تحول اداری در بخش ترابری شرکت خبر داد.
کد خبر : ۱۹۴۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، هاشم حقیقی در جریان بازدید از اداره کل ترابری شرکت و نشست با رئیس، سرپرستان و کارشناسان بخش های مختلف این اداره کل گفت: این کار گروه متشکل از هشت نفر از کارشناسان این مجموعه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.

وی با بیان اینکه مشارکت کارشناسان جوان در این کار گروه با انگیزه تشویق و ترغیب آنان در کارهای های جمعی و ارایه ایده ها و نظرات تخصصی است، افزود: هدف بررسی چالش ها و نقاط ضعف و قوت در جهت ارایه راهکارهای موثر به منظور آسان سازی روند خدمات در شرکت می باشد.

حقیقی اظهار کرد: بررسی عملکردها در گستره  فعالیت ترابری از جمله جابجایی دستگاه های حفاری، خدمات خودرویی اعم از سبک و سنگین،  بروز رسانی سیستم ها و برنامه های نرم افزاری و تهیه گزارش های مستند و مدّون از مواردی است که در شرح وظایف کارگروه پیش گفته تعریف شده است.

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه شناسایی نیروهای جوان و نخبه در این مدیریت و استفاده از توانمندی های آنان از نکاتی است که مورد اهتمام ویژه قرار دارد، گفت: نتایج اقدامات این کارگروه در حوزه مدیریت طرح و در خصوص کاربست آنها تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از مراحل جابجایی دکل 93 فتح در خصوص اقدامات موثر در زمینه کاهش زمان نقل و انتقال دکل ها و بهینه سازی هزینه ها با مسئولان و متخصصان اجرایی به تبادل نظر پرداخت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر