/
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

واحد الفین پتروشیمی ایلام بدون دخالت یک خارجی ۱۵روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین پتروشیمی ایلام؛ بدون دخالت یک خارجی ظرف ۱۵روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.
کد خبر : ۲۹۸۹۲

نبض نفت - حسن نجفی‌سمنانی، شامگاه پنجشنبه در  برنامه محلی «دسلات» از آغاز به فعالیت واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام سخن و اظهار داشت:  واحد الفین  پتروشیمی ایلام؛ بدون دخالت یک خارجی ظرف 15روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت:  حجم سرمایه‌گذاری ریالی برای واحد الفین یکهزارو 400 میلیارد تومان بوده است و تغییر در مدیریت‌ها و خصوصی‌سازی و تغییر سرمایه گذار عواملی بودند که این واحد دیرتر از موعد مقرر به بازدهی برسد.

نجفی‌سمنانی، در ادامه افزود: از محاسن افتتاح و راه اندازی واحد الفین در این شرکت آن است که ؛22 میلیون و 100 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی ایلام و بدون حضور حتی یک نفر خارجی به فرجام می‌رسد.

وی گفت: با وجود تحریم‌های استکبار جهانی در مرحله‌ای هستیم که باید با افتخار اعلام کنیم بدون دخالت یک خارجی ظرف 15 روز آینده حتما وارد فاز اجرایی می‌شویم و مشت محکمی بر دهان دشمنان و آنانی که نخواستند عزت و سربلندی ملت ایلام را ببینند خواهیم زد.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام یادآورشد؛ جهش تولیدی که امام خامنه‌ای دستور فرمودند را در این بخش از استان ایلام اجرایی می‌کنیم و برای جوانان متخصص این مرز و بوم اشتغالی پایدار رقم خواهیم زد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر