/
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
مهندس امين کاظم نژاد کارشناس فرايند پتروشيمي گچساران:

با تعامل و ارتباط بیشتر، واحدهای الفینی راحت‌تر مشکلات خودشان را حل می‌کنند/ قدردان پتروشیمی مارون هستیم

کارشناس فرايند پتروشيمي گچساران معتقد است همایش تخصصی واحدهای الفینی برکات زیادی دارد و این واحدها با همفکری میتوانند راحتتر مشکلات خودشان را حل کنند.
..
کد خبر : ۵۹۶۳۷

مهندس امين کاظم نژاد کارشناس فرايند پتروشيمي گچساران در حاشیه همایش تخصصی واحدهای الفینی کشور که در روزهای 15 و 16 بهمن در تهران برگزار شد در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت ضمن تقدیر از پتروشیمی مارون به خاطر برگزاری این همایش گفت: این حرکتی که پتروشیمی مارون انجام داد و همایش تخصصی الفین را برگزار کرد میتواند سرلوحه سایر واحدهای صنعتی در پتروشیمیهای دیگر باشد. کارشناس فرايند پتروشيمي گچساران فزود: این حرکتی که پتروشیمی مارون شروع کرده در واقع یک آغازی برای گفتگوی بیشتر بین اصحاب فن بود که خیر جمعی برای همه واحدهای الفینی کشور به دنبال دارد. ویژگی بارز این همایش ارتباط و تعامل نزدیکی است که بین متخصصین فن و مهندسان شرکتهای پتروشیمی ایجاد میشود و از این به بعد به واسطه آشنایی که در این همایش رخ داد راحتتر میتوانند چالشها و مشکلات واحدهای خودشان را حل کنند.

مهندس امين کاظم نژاد ضمن مفید دانستن این همایش و ضرورت ادامه این همایش در سالهای آینده گفت: شخصا از طرف خودم و به نیابت از پتروشیمی گچساران از پتروشیمی مارون به خاطر برگزاری این همایش سپاسگزار هستم. قطعا این همایش به پتروشیمی ما کمک میکند که با بهرهگیری از ارتباطات شکل گرفته بتوانیم در مسیر درست و مناسبی حرکت کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر