/
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
محمد گنجی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفتا صنعت در گفتگو با نبض نفت:

سازمان‌های دولتی فقط به فکر استخدام نیرو هستند

محمدگنجی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفتا صنعت بر حمایت سازمان‌های دولتی از تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت متاسفانه سازمان‌های دولتی فقط به فکر استخدام نیرو هستند در حالی که این سازمان‌ها باید چابک شوند.
کد خبر : ۳۱۷۲۴
سازمان‌های دولتی فقط به فکر استخدام نیرو هستند
محمد گنجی، رئیس هیئت مدیره شرکت نفتا صنعت در حاشیه بازدید از پایگاه خبری نبض نفت و حضور در این رسانه به تشریح مشکلات موجود در بخش صنعت پرداخت. وی در یک گفتگوی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: یکی از مهمترین چالش‌های ما در صنعت عدم بازپرداخت به موقع است و بعد از مدت زمان طولانی، انتخاب بانک برای پرداخت بر عهده خودشان است.

گنجی افزود: بسیاری از شرکت‌های تولیدی مشابه ما به دلیل تورم و نبود تجهیزات اقدام به تعطیلی و یا تعدیل نیرو کرده‌اند. مجموعه ما با وجود سختی‌ها و مشکلات با تمام قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت نفتا صنعت در خصوص مشکلاتی که سازمان‌های دولتی برای این بخش ایجاد کرده‌اند اظهار داشت: سازمان‌های بیمه و مالیات به دلیل داشتن بوروکراسی دشوار، مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده‌اند. شرکت‌های دولتی نیز به جای هموار کردن مسیر تولید در جهت افزایش آن، با قوانین سخت خود، تولیدکنندگان را دچار مشکل کرده‌اند.

وی در خصوص فقدان دولت الکترونیک در کشور گفت: یکی دیگر از مشکلات ما نبود دولت الکترونیک، عدم مدیریت صحیح دولت و تفکر درست می‌باشد.

گنجی در خصوص لزوم حمایت سازمان‌های بزرگ دولتی از تولیدکنندگان تصریح کرد: ارگان‌های بزرگ دولتی باید حمایت بیشتری از تولیدکنندگان داشته باشند. متاسفانه این سازمان‌ها تنها به استخدام نیروی کاری به تعداد زیاد اکتفا کرده‌اند. دولت باید کوچکتر شود و حمایت از واحدهای تولیدی و تخصصی بیشتر و به صورت مداوم باشد.

رئیس هیئت مدیره  شرکت نفتا صنعت ضمن اشاره به رعایت تمامی موارد استاندارد در مجموعه خود اظهار داشت: همان‌گونه که کالاهای ما باید بر اساس معیارهای بین‌المللی تولید شود، آیین‌نامه‌ها و مدیریت نیز باید تخصصی و مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد. در این صورت است که می‌توانیم پیشرفت کنیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر