/
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
شهرام میری، مدیرعامل شرکت فن‌آوران اطلس انرژی در گفتگو با نبض نفت:

جاده برای شرکت‌های خارجی صاف است و برای ما ناهموار

مدیرعامل شرکت فن‌آوران اطلس انرژی معتقد است در همه شرایط جاده برای شرکت‌های خارجی صاف است و از آنها استقبال می‌شود اما این شرایط برای شرکت‌های تولیدی ایرانی وجود ندارد.
کد خبر : ۳۲۱۶۷
جاده برای شرکت‌های خارجی صاف است و برای ما ناهموار
شهرام میری، مدیرعامل شرکت فن‌آوران اطلس انرژی ضمن حضور در پایگاه خبری نبض نفت و در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما گفت: فعالیت مجموعه ما در زمینه کنترل خوردگی فلزات در صنعت نفت و گاز است. در کشورهای پیشرفته بازرسی در این حوزه دقیق‌تر انجام می‌شود تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود.

وی در خصوص مسائل مختلفی که شرکت‌های کوچک را درگیر کرده است اظهار داشت: یکی از مشکلات ما اعمال قوانین جدیدی است که شرکت‌های مشابه ما توان مقابله با مصوبات آن را ندارند. زمان‌بر بودن فرآیند اخذ مجوز و عدم حمایت در این حوزه نیز ما را دچار مشکل کرده است. برای رفع آن باید دو دسته قانون، جهت گرفتن فهرست موجود باشد تا شرکت‌های کوچک نیز به راحتی مجوز بگیرند.

میری ضمن ابراز خرسندی از اینکه شرکت‌های تولیدی داخلی قادر به تولید محصول مطابق با فناوری‌های روز دنیا هستند تاکید کرد: از محاسن برجام این است که به ما قدرت و توانایی انجام کارهای مختلف را داده است ولی بوروکراسی‌های اداری همواره در مسیر تولیدکنندگان بوده است این در حالی است که همیشه برای شرکت‌های خارجی راه هموار بوده است.

مدیرعامل شرکت فن‌آوران اطلس انرژی در خصوص عملکرد وزارت نفت تصریح کرد: نمره من به عملکرد این وزارتخانه عدد 5۵ می‌باشد. یکی از نقاط قوت این وزارتخانه تاسیسات بزرگ، استخراج و صادرات است که مدیریت آن کار آسانی نیست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر