/
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

پژوهشگران برتر سال 1399 شرکت ملی حفاری ایران معرفی می شوند

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتخاب و معرفی پژوهشگران برتر شرکت سال 99 این شرکت همزمان با هفته پژوهش و فناوری خبر داد.
کد خبر : ۳۳۴۷۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری، ایران مهدی عرشیان ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به کارکنان صنعت نفت گفت: در سال جاری پس از امتیاز دهی بر اساس شیوه نامه کشوری، به ترتیب آقایان اصغر صادق آبادی ، احمد بهرامی عیسی آبادی و یونس یوسفی به عنوان سه  پژوهشگر برتر این شرکت انتخاب شدند که شایسته است از تلاش های این همکاران تجلیل و با انعکاس این موضوع از آنان حمایت گردد .

وی با بیان اینکه در مرحله بعد پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی در سطح استان به رقابت خواهند پرداخت، افزود: ستاد کشوری هفته پژوهش برای سال 99 تاریخ 15 لغایت 21  آذرماه را به عنوان هفته پژوهش در سطح استانی و 22 تا  28 آذرماه را به عنوان هفته پژوهش در سطح ملی تعیین و عبارت " پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید " را به عنوان شعار این هفته انتخاب نموده است.

عرشیان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش با حضور مراکز پژوهشی، دانشگاهی و صنعتی و همچنین تقدیر از پژوهشگران برتر از جمله برنامه های همه ساله در این هفته می باشد که امسال با توجه به محدودیت های کرونایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان به صورت مجازی توسط پارک علم و فناوری استان برگزار می شود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: تقدیر از پژوهشگران برتر با محوریت دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان متولی و مسئول کمیته علمی استان و بر اساس دستور العمل های مربوط صورت می گیرد که در این راستا مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت فراخوانی در سطح شرکت صورت داده و پژوهشگران شرکت با تکمیل فرم ها که تعداد مقالات، گزارش های علمی و اختراعات از جمله شاخص های آن می باشد در این فراخوان شرکت می کنند.

وی در ادامه از همکاری مدیریت ها و بخش های مختلف شرکت در به ثمر رسیدن فعالیت های پژوهشی تشکر و قدردانی نمود و نتایج حاصل از تلاش های همکاران در زمینه دستیابی به دانش فنی ، فناوری طراحی،  ساخت و تجاری سازی تجهیزات صنعت حفاری را تحقق شعار هفته پژوهش و فناوری در این شرکت دانست.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر