/
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

انتظارات یک امدادگر گاز که وقت خود را صرف امور خیریه می‌کند

جعفر ساکی یکی از امدادگران گاز شهرستان هویزه است که از مسئولان خواسته برای خدمت بیشتر به نوجوانان و نونهالان بی‌بضاعت این شهرستان وی را مورد حمایت قرار دهند.
کد خبر : ۳۸۴۹۹
به گزارش نبض نفت جعفر ساکی یکی از امدادگران گاز شهرستان هویزه است که در کنار کار امدادگری بیشتر وقت خود را صرف امور خیریه به ویژه امور ورزشی برای نونهالان و نوجوانان می‌کند.

متن زیر یادداشت ارسالی این امدادگر گاز شهرستان هویزه به پایگاه خبری نبض نفت است که در این یادداشت ضمن تشریح فعالیت خود انتظارات خود از مسئولان را هم بیان کرده است.

اینجانب درسال ۱۳۷۲ در مسابقات آسیایی کشورهای اسلامی در رشته دو و میدانی قهرمانی آسیایی کسب کردم. حدود ۶ سال عضو تیم ملی بودم و در حال حاضرهم به عنوان مسئول هیئت دو و میدانی بسیج ورزشکاران شهرستان هویزه فعالیت می‌کنم.

در چند ماه اخیر یک کلاس آموزش ورزشی برای نونهالان و نوجوانان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست دایر کرده‌ام. این کلاس کاملاً رایگان بوده و توانستیم از این کلاس قهرمانانی به استان معرفی کنیم.

دیگر فعالیت بنده مساعدت و کمک به خانوادهای بی‌بضاعت، جوانان محروم، تشویق و ترغیب نونهالان به ورزش برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد می‌باشد. حضور به عنوان مربی ورزشی در نیروی انتظامی و سپاه و تشکیل اردوهای تفریحی- ورزشی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان از دیگر فعالیت‌های اینجانب است و اکثریت این فعالیت‌ها خودجوش و داوطلبانه می‌باشد.

در حال حاضر به عنوان امدادگر گاز در شهرستان هویزه فعالیت دارم و کارم را خیلی دوست دارم چون امدادی است و کمک کردن در هر شرایطی به همشهریانم برای اینجانب مغتنم است ولی از مسولان نفت و گاز انتظار دارم که اینجانب را حمایت کنند.

توقع من این است که به نیروهایی که خبره هستند و دارای ایده می‌باشند بها داده شود. هر کسی را جای خود انتصاب کنند. همچنین از مسئولان انتظار حمایت دارم تا بتوانم بیشتر در خدمت نوجوانان و جوانان باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر