/
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

پیشرفت نزدیک به 40 درصدی پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای تکاب در آذربایجان غربی

پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای محور مایین بلاغ تکاب که یکی از سخت‌ترین پروژه های گازرسانی در کشور است، به پیشرفت 40 درصدی نزدیک شده است.
کد خبر : ۳۸۸۹۳
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با بیان این مطلب، گفت: پیمانکار برای تسریع در روند اجرایی پروژه در سه نقطه این پروژه را به پیش می‌برد.

وی اظهار کرد: با وجود فعال بودن پروژه، برخی از مشکلات مانند معارضین محلی و عدم پاسخ‌دهی شفاف و صریح برخی از سازمان‌ها و ادارات مسئول، گاهاً منجر به کندی اجرای پروژه می‌شود.

شیخی همچنین  به هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت تسریع در روند این پروژه تاکید کرد و اظهار داشت: ضروری است در رفع این مشکلات که باعث کندی در روند اجرای پروژه می‌شود، همراهی لازم بین بخشی و نهادهای دیگر بیشتر شود تا مردم این منطقه بسیار سردسیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی سخت منطقه، گفت در صورت تأمین به موقع اعتبار پروژه، تا آخر سال ۱۴۰۱ شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی؛ با گازدار شدن ۲۰ روستای محور مایین بلاغ تکاب، حدود ۹۸۰ خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در میان خانوار روستایی این شهرستان به بیش از ۸۰ درصد خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر